среда, 25 ноября 2015 г.


Роль  сім’ї  у формуванні любові до читання

     Упевненість, у своїх силах і можливостях зароджується в дружній, теплій атмосфері сім'ї. Дитина потребує підтримки, уваги й поваги. Якщо в сім'ї шанують книгу, то так до  неї  ставитиметься й дитина. Не тільки  в  школі, а й удома слід учити  дітей  читати й любити книжки. Мабуть, немає батьків, які б не хотіли навчити своїх дітей швидко й виразно читати, викликати інтерес до читання. Адже роль книги в житті дуже велика. Хоч би чим захоплювалася дитина — історією, при­родознавством, технікою, науковими пошуками — на допомогу їй завжди прийдуть книги. Вони відкриють нові обрії, допоможуть торкнутися історії народу, таємниць природи, буття. Працювати з книгою дитина вчиться з першого шкільного дня на всіх уроках,  але  треба і вдома приділяти значну увагу спілкуванню з нею.  Маленький  учень має працювати в школі з допомогою вчителя, удома — з допомогою батьків.
    Читання  нерозривно пов’язане з письмом, а також з іншими навчальними предметами. У більшості випадків, якщо учень добре читає, він грамотно пише, краще розвинений, естетично вихований. Якщо він уміє визначати головну думку твору, зробити висновки з прочитаного, тобто здатний логічно мислити, йому легше розв’язувати задачі з математики. Дитині, котра погано читає, складно виконувати домашні завдання, їй нецікаво на уроках.
    Нам слід прагнути, щоб наприкінці початкової школи більша частина учнів мала швидкість читання не нижчу, ніж 120 слів за хвилину.

Комментариев нет:

Отправить комментарий